Grattis Nelly!!

Nu har jag precis fixat mig klar, ska ta bussen om 20 minuter och ner på stan för att fira en kompis som fyller år idag! Egentligen skulle jag jobba, men fick ett sms av Malin som sa att jag är ledig idag, skönt :) Men jag jobbar imorgon iallafall... 
Kollade ju på lejonkungen idag och grät som ett litet barn (som alltid när jag ser lejonkungen 1) den är sååå sorglig!! Får ont i hjärtat av den också :( haha
 


haha ja kollade på den häromdan ja me! den e jätte sorligg:( men bra!!!

Svar: Jag veeet, jag gråter som fan när Scar säger att det är Simbas fel att Mufasa dog så blir han jäätteledsen :((( Och när han ba: pappa, vi måste gå hem nu.. så är han död :'(
Linda Johansson

2012-12-08 // 15:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback