we buy things we don't need with money we don't have to impress people we don't like

Skön dag idag! Vaknade vid 9 och gjorde mig i ordning och sen cyklade jag och mamma ner till badet för att bada. Dock blev det inte så mycket bad eftersom att det var iskallt i vattnet men vi solade, och det var skönt!

Vi åkte hem igen vid 12 för att äta lunch och sedan duschade jag och åkte ner på stan för ett "möte" med min terapeft. Efter det träffade jag Sara och Cassandra en snabbis på stan innan jag åkte iväg för att träffa kusinerna!

Fast jag inte ska handla så mycket den här månaden då jag bara har underhållsbidraget och två räkningar att betala så kunde jag inte låta bli att köpa ett sött linne jag såg på rean! Självklart fick jag med mig två andra grejer hem också, som dock inte var på rean...
Jättedåliga bilder, jag vet.. Men jag orkade inte fota med kameran eller mobilen så de fick bli camen... ;)

Klicka på den lilla bilden så blir den större :)
Örhängeeen!! Nu när Cassi har invaderat mitt öra med hål kan det vara bra att ha många likadana :) Jaa som ni ser har jag redan tagit av de vita pärlorna. De sitter så fint i mina öron nu!
Tre snygga ringar, giller den i mitten mest ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback