Breaking Dawn Part 2

Igår var jag och Fredrik och såg Breaking Dawn part 2! Tycker att den var bra, men det blev ungefär samma sak som med 1an, att jag blev lite besviken eftersom att jag läst böckerna och då händer de så mycket mer och på ett lite annorlunda sätt. Men den var iallafall värd att se! Dock så hatade vi att Renesmee ser så sjukt animerad och fejkad ut! När man fick se hennes ansikte första gången i filmen sa alla i biosalongen "Aaaawww!" förutsom jag och Fredrik som började garva! Haha. Lite tråkigt att det var den sista filmen, hade gärna sett mera av twilight Saga på bio! Men som Fredrik sa, snart kommer det en till liknande film/bok som alla blir galna i! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback