Dissar du dina vänner står du evigt i skuld

Jag försökt jättelänge, försökt förstå varför det blivit som det blivit, försökt att ändra på allt men har inte fått något tillbaka. Du säger så mycket, men menar så lite. Mycket snack men liten verkstad. 
Nu orkar jag inte lägga ner mera energi på att försöka. Den energin jag ger behåller du, och ger ingenting tillbaka. Jag tänker på det här nästan varje dag, väntar på att du ska ringa eller smsa eller vad som hellst. Höra av dig. 
Vi pratade om allting förut, nu drar du dig undan när jag frågar om något, drar vita lögner hit och dit. Du kanske tror att jag inte märker det, men tro mig, det gör jag.

Jag hoppas att du förstår att jag vill verkligen få tillbaka våran kontakt, jag tänker på det nästan varje dag. Jag behöver någon som du, så som vi var förut. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback