Iphonestrul!

Min mobil har gått sönder så den ska in på lagning, så jag fick låna en iphone 3gs av en kompis under tiden eftersom att tele2 inte har lånemobiler. Försökte starta den öfrst men det gick inte... Försökte starta den när jag laddade den men det gick inte de heller... Så jag belv aslack typ för att jag har varit utan mobil sen klockan 4 nu, haha beroende? Aja, läste på flashback att man skulle ansluta iphonen till itunes, så jag laddade ner de och engligt killen på flashback skulle telefonen anslutas direkt, men neejdå inte gjorde den det!! Blev ännu argare och höll på att ge upp, men sen kom jag på att jag inte får ut simkortet utan en "iphone-öppnare" KUUL! 

Googlade vidare och FINALLY hittade jag en lösning så nu håller telefonen på att uppdateras och kommer fungera!! YÄÄEEYY!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback