Look what happened to my good intention

Hej hopp gummisnopp!
I Fredags träffade jag Nikole, vi skulle gå på hennes killes spelning som skulle börja 21.40 men dom började typ 21.00 istället så vi missade typ den. Vi hörde iallafall en låt, sen slutade dom, haha väärt! Sen köpte vi godis och läsk och åkte hem till Nikole och skulle kolla på en film men vi fattade inte hur man laddade ner den så de blev inget. Vi flummade typ runt på fb istället, haha!

I Lördags åkte vi på en fest hos en kompis som har fyllt år, dock så kunde man knappt spela musik där för grannarna klagade, vilket var lite synd. Jag var där ett tag sen åkte jag till en pub med Garrette, Tim och Anton, sen kom Nikola och Cassi ett tag. Åkte med Cassi och Nikola hem och kollade på en skräckfilm som dock inte var så läskig men den var helt ok ändå.
 
Nu sitter jag hundvakt och ska hem och käka lunch med mamma som jag knappt träffat i helgen, lilla mammaaaa... ♥
 
 
Testade Nikoles syrras löshår hemma hos dom, ska färga mitt hår såhär tror jag, så jag fick två blonderingar av Nikole för hon ska inte använda som förens i Mars och då kommer dom ha blivit gamla, Ska nog köpa två åt henne då när hon ska färga istället! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback