Tell us about your pets, the ones you've had and lost

När jag var liten träffade min pappa som hade två hundar, Golden retrivers, så vi har haft två hundar som hette Lukas och Simba. Vi hade också 4 kaniner; Charlie, Keso, Snuffan och Nina. Sen flyttade vi till ett annat ställe och då hade vi inte kvar hundarna och kaninerna, då köpte vi en sköldpadda som hette Lillefot, men han blev dock sjuk och dog efter några år. När pappa flyttade ut på landet skaffade vi en katt som heter Elsa (som är en kille, haha) Det var en katt som en familj hade innan men dom släppte ut honom för att dom inte kunde ha var honom, så då tog vi hand om honom istället. Vi hade även två vattensköldpaddor som hette Knoll och Tott, nu har vi bara en av dom kvar och för inte så länge sen köpte dom en till liten katt som heter Bus.
Daniella och Oskar har också haft två andra kaniner när vi bodde på landet som heter kakan och något annat... hahah kommer inte ihåg vad den heter...
 
Assuddig men de är iallafall jag när jag var liten och Lukas och Simba :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback