Gammal bild från Israel

Ligger i sängen nu och ska snart dra mig till "jobbet", ska vara hundvakt idag till klockan 23. Var det igår och då va Nikole med mig, vi kollade på film och lekte lite med vovvarna. Blir nog att kolla på en film där idag med. Håller på att fixa två filmer jag ska se, American pie - reunoin och the prestige. Såg att Isabelle skrev om the prestige på sin blogg, och det pyttelilla hon skrev om den fick mitt intresse! Hoppas att den är bra! 

När jag ska kolla på film måste filmen vara högupplöst, jag har jättesvårt att kolla på film med dålig kvalité! Det blev så förra året då min dåvarande pojkvän alltid skulle se filmerna högupplöst, så det smittade väl av sig!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback