Hej hund

Sitter just nu hemma hos Malin (tjejen jag är hundvakt åt) och ska göra en religionsuppgift som jag inte har gjort än!
Har varit nere på stan ett litet tag idag och lämnat pengar till Cassi för studentkryssningen och köpte en kaffe. Ska vara här tills 23 så Emma kanske kommer och gör mig sällskap så ska vi redigera en asrolig video på henne som jag har börjat med!
 
Har trott att det är Fredag hela dagen idag! ashobbigt, känns så varje Torsdag för mig eftersom att jag är ledig och då känns de så chill! Tänkte nästan fråga om någon ville styra krök eller något, sen kom jag på att det var Torsdag... BILLIGA DAGEN PÅ WILLIAMS! Wohoo (en pub här i Uppsala) Men de blir inge krök här inte, jobbar och så är det skola imorgon! Tråkigaste lektionerna också... Sucks..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback