They’re wishing for me to fall but Jah’s gonna make me stronger. They’re wishing for me to fall but Jah’s gonna make me higher

Sitter i skolan nu, så jävla trött! Orkar inte.. Våran lärare är inte heller här då hans son blev akut sjuk.. Vi ska göra en stopmotionfilm men är alldeles för trött för att komma på idéer... Efter skolan ska jag till min terapeft/psykolog och snacka en massa, sen ska jag nog till Cassi och sova där igen.
Skulle eftentligen till tandläkaren 12.30 men fick typ panik och massa skit så jag fixade en ny tid. Har stor tandläkarskräck! 

Nu ska jag fan göra den där jävla filmen med Fredrik, puss på stjärten! ♥
 
558625_113194145495654_2017118206_n_large
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback