You can't judge my choises, without knowing my reasons

Idag vaknade jag 9.30 av att mamma väckte mig, hade försovit mig :( Eftersom att jag bara har en obilgatorisk lektion stannade jag hemma.

Skulle jag åkt till skolan hade jag kommit dit och sen hade jag slutat, inte så värt. 
Istället åkte jag och mamma ner till centrum och handlade! Skulle egentligen till stan för att köpa byxor men sen kom vi på att Lindex finns i Centrum också! Så vi åkte ner dit, handlade mat kläder och käkade på någon Libanesisk reataurang, asgott! Jag hittade inte så mycket kläder dock. Skulle köpa en BH också men de är skitsvårt att hitta rätt storlek för mig! :(
 





» Sofie

SV/ Åh tack :D Och det var sååå lite så!!

2012-09-12 // 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback