Stress, stress och stress

Nu känns allting mycket lättare! Har varit stressad över saker jag måste göra men aldrig har haft ork/tid med.
Har ringt tele2 och pratat med dom om att jag fått två fakturor den här månaden, så nu är det löst, har även sagt upp tre extratjänster jag hade hos dem som jag inte ville ha kvar (så blir mina räkningar dessutom billigare) har varit på möte med min advokat idag och skrivit på lite papper, så ska hon fixa det sista och sedan skicka in dem till brottoffermyndigheten. Så skönt att slippa tänka på det mera! 
Nu är det bara 4 skoluppgifter som måste fixas sen har jag nog tagit bort det mesta som stressar mig!! SKÖNT

Bjuder på en gammal bild på mig och Elli, gillar bilden.. Den visar verkligen vänskap
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback