Folk som bara klagar men inte kan göra något själva...

Ligger i sängen och har läst lite bloggar och kollat på därkter till kommande studenskivor! På min egen, som för övrigt är på Måndag 21.00 på Flustret här i Uppsala och kostar 100kr (smygreklam) ska jag vara Mulle Meck! Vårat tema är nostalgi och Mulle Meck är något jag alltid spelade med min bror och två kompisar när jag var liten, kommer bli skitkul!
 
Tidigare idag har jag pluggat lite till ett prov vi har imorgon och försökt att fixa studentband till klassen. Sista gången jag tar på mig ansvar för något till klassen säger jag bara! Jag fixade det med biljetterna till studentskivan, visserligen tog det tid eftersom att jag inte var i skolan så mycket men jag löste det, alla fick sin biljett och alla hade tid att sälja eftersläppbiljetter, ändå ska de klaga. Nu hade vi fått problem med våra "klassens-band" och jag ringde ett företag som säljer såna och fixade så att vi hinner få våra band innan Måndag, men ändå skulle det bli en massa tjafs hit och dit. Kan ju säga då att angående studentbanden var det bara jag och en annan tjej som lade ner tid, de andra bara klagade utan att själva lyfta ett finger. (Okej, inte alla, men det var några och jag blev sjukt irriterad)
 
Ska dock försöka sova nu eftersom att jag ska upp till skolan, får se hur mycket sömn jag får inatt! 
Puss på er! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback