För jag ska ta studenten!

Nu har jag precis lämnat in den sista uppgiften någonsin. Nu är det exakt en vecka kvar till studenten och jag kan knappt fatta det! Det har gått så jävla fort, all stress och press är äntligen över. Nu är det slut! Skolan, som jag har gått i i mer än hälften av mitt liv ska jag inte gå tillbaka till. Det är inget sommarlov som tar slut i Augusti. Den 6e Juni kommer jag vakna som en arbetslös människa. Arbetslös.
Visst, jag har inget jobb nu, men man säger ändå inte att jag är arbetslös. Man säger att jag är en student. Men om 8 dagar är jag verkligen arbetslös. Det känns så sjukt!
 
Men, jag är inte bitter... Jag är sjukt taggad! Studenten kommer bli så jävla bra! :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback