Vilken härlig dag

Idag var en ganska bra dag!
Var upp till 1 på natten igår och pluggade till provet, när jag vaknade 6.30 imorse var jag inte alls trött och gick upp direkt! 
Första lektionen hade vi prov, det gick mycket bra för att vara mig! (Är så skoltrött och har svårt att koncentrera mig nu för tiden) Jag är jättestolt över mig själv, De senaste åren har jag skjutit upp proven vi haft, vilket inte är så många men ändå.

Efter provet chillade några i klassen ute i solen, sjukt skönt! Egentligen slutade jag efter provet men stannade kvar med Loppan och Elli för att göra några uppgifter jag missat på estetisk verksamhet. Jag var nära att få IG i det ämnet för att jag varit så frånvarande men eftersom att jag kom idag och gjorde två olika uppgifter kan jag få ett VG! Skitbra tycker jag! Dock synd ändå, hade kunnat få MVG men den blev det som det blev...
 
Åt middag på stan med Loppan efter skolan och så tog vi en glass i solen, så skönt!
När jag kom hem skrev jag några studentkort och storstädade hela lägenheten. Nu ska jag städa toaletten och sen göra mig iordning för att sova. Har varit en bra dag då jag fått mycket gjort, bröt ihop två korta gånger dock, men det är framsteg!
 
Loppan gjorde en fin fläta på mig :D

Mamma har varit på kryssning så när jag kom hem låg den här på min säng! ♥

En av uppgifterna jag ritade idag!
 


Kul att du tog tag i allt! Det ska jag också göra imorgon haha usch för plugg i helger ^^

2013-05-18 // 02:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback