YOLO

Igår var jag på en studentskiva, det var asnajjs! Det var inte så jättemycket folk men hade fett kul ändå! 
Vi dansade massa, sprang ut och tog luft för de va så lökigt på dansgolvet, snackade med folk men dansade mest! Sen när vi skulle hem tänkte vi "yolo" så vi gick till Flustret för att kolla om någon hade efterfest, vi hittade en och bestämde oss för att gå dit istället för att ta taxi. Vi hämtade Nikis cykel också men eftersom att vi var tre så kunde vi inte cykla. På vägen stannade vi upp på randomställen och hittade roliga saker, Nikole hittade en back som hon tog med sig hela vägen och jag hittade en cykelhjälm som jag använde, viktigt att skydda huvudet! 
Vi stannade på donken och käkade lite, det var sjukt kul! haha
Sen åkte vi vidare, vi kom fram till efterfesten som inte riktgit var en fest utan med chill. Vi satt på balkongen och drack öl och snackade fram tills klockam var 7. Då drog jag och Nikole till Boland och gick på halva Nikis lektion sen åkte vi hem. Har haft en asrolig kväll, natt och morgon! På bussresan hem var Nikole fortfarande blå för hon var en avatar på skivan så vi garvade asmycket för de såg så kul ut! (Plus att vi var övertrötta!)
 
Jag var Kim Possible! ;)
 


» Mie

Missade bussen, my ass!

Svar: Ditt ass ja, vi missade faktiskt den. Då gick vi såklart till baka och då blev de yolo. Så ditt ass och mitt ass så var det ;)
Linda Johansson

2013-05-30 // 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback